شروع جاوا اسکریپت

شروع کردن هر زبان برنامه نویسی سختی های خودش رو داره، مخصوصا اگه تا الان هیچ زبان برنامه نویسی کار نکرده باشی! با توجه به اینکه جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبانهای دنیاست، تصمیم گرفتم آموزشهای با کیفیتی رو در این زمینه درست کنم تا بتونم به شما کمک کنم تا تجربه بهتری در یادگیری این زبان برنامه نویسی پیدا کنید.

برای اینکه بتونید استفاده بهتری از این آموزشها ببرید چند تا نکته باید بهتون بگم:

3d fluency youtube

نکته 1: شروع این آموزشها به صورت ویدیویی و در بستر یوتیوب  شکل گرفته و قراره به مرور آموزشهای یوتیوب به سایت هم اضافه بشه. جدا از اینکه فعلا تعداد آموزشهای یوتیوب بیشتر از آموزشهای سایته، محتوای هر جلسه که در یوتیوب مطرح میشه هم احتمالا دقیقتر و کامل تره. چون انتقال مفاهیم در آموزشهای ویدیویی راحت تر انجام میشه.

برنامه نویس

نکته 2: این دوره پروژه محوره. اما مهمتر از اون، هر جلسه برای شما تمرین هم در نظر گرفتم. حل تمرینای هر جلسه رو خیلی جدی بگیرید. راه برنامه نویس شدن شما با حل این تمرینها هموارتر میشه.

 

نکته 3: فعلا برنامه من برای آموزش جاوا اسکریپت اینه که جاوا اسکریپت مقدماتی رو با بالاترین کیفیت آموزشی تهیه کنم تا شما شروع قدرتمندی در جاوااسکریپت داشته باشید. در آموزش جاوا اسکریپت مقدماتی 21 جلسه آموزشی برای شما آماده کردم که تو این دوره 2 تا مینی پروژه هم بهتون آموزش دادم. مینی پروژه سنگ کاغذ قیچی و مینی پروژه بازی حدس عدد. برای این دو تا آموزش وقت بیشتری بذارید.

موشک - شروع برنامه نویسی

نکته 4: در کنار دوره آموزش جاوا اسکریپت مقدماتی یه دوره دیگه هم شروع کردم که فعلا آموزشها رو در سایت نذاشتم و فقط در یوتیوبه و اونم پروژه های جاوا اسکریپته. من تو اون آموزشها فقط پروژه مینویسم و در قالب پروژه ها آموزشهای جدید رو یاد میگیرید. سطح این آموزشها پیشرفته تره و شاید نیاز باشه در کنارش سرچ کنید، مطالعه کنید و یاد بگیرید

به زودی
جلسه سوم
به زودی
جلسه چهارم
به زودی
جلسه پنجم
به زودی
جلسه ششم
به زودی
جلسه چهاردهم
یوتیوب پلاس جاوا اسکریپت

یادگیری بهتر جاوااسکریپت؟

در کنار آموزشهای رایگانی که در سایت و یوتیوب منتشر میکنم یه دوره ارزان قیمت هم براتون آماده کردم که میتونید کیفیت یادگیریتون رو بالاتر ببرید. من در دوره یوتیوب پلاس جاوا اسکریپت به حل تمرینها و ذکر نکات تکمیلی پرداختم. مزیت دیگه این دوره پروژه هایی است که در فقط در این دوره میتونید ببینید و در یوتیوب منتشر نشده. از لینک زیر جلسات دوره رو بررسی کنید:

تا الان هیچ زبان برنامه نویسی کار نکردی؟

برنامه نویسی رو از اینجا شروع کنید

اگر به یوتیوب و یا اینستاگرام دسترسی دارید من رو در این دو پلتفرم دنبال کنید. آموزشهای خیلی خوبی برای شما آماده کردم. کانال تلگرام من هم یکی از راههایی هست که میتونید با من در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو بپرسید