رادیو برنامه نویسان
رادیو برنامه نویسان جاییه که قراره بچه ها تجربه های خودشون از یادگیری برنامه نویسی رو با شما به اشتراک بذارن. فعلا برای شروع تصمیم گرفتم که زمان این صوتها کوتاه باشه و در کنار این صوتها توضیحات متنی هم قرار گرفته. شما هم اگر تجربه ای دارید و فکر میکنید میتونه برای بقیه مفید باشه میتونید به من اطلاع بدید 🙂

3- تجربه سوم: آریا کیانی نژاد
فرمول 3 مرحله ای طلایی!
آریا کیانی نژاد کلاس سومه و در مسابقات جهانی اسکرچ رتبه 6 دنیا رو کسب کرده. آریا برای موفقیت در این مسابقه از یک فرمول 3 مرحله ای استفاده کرده که در وویس زیر براتون توضیح دادخ
صحبتهای آریا به صورت خلاصه
1- انتخاب داستان
2- طراحی کاراکتر
3-ساخت بازی

2- تجربه دوم: پرنیان احمدی
پرنیان احمدی، کلاس چهارمه و در فایل صوتی زیر، تجربش از طراحی کاراکتر رو باهاتون به اشتراک گذاشته. پرنیان به تازگی در مسابقه بین المللی اسکرچ رتبه 24 دنیا رو کسب کرده.

لینکهای مفید که پرنیان در موردشون صحبت کرد:
2- مشاهده آموزشهای اسکرچ از: اپلیکیشن مدرسه برنامه نویسان

1- تجربه اول: امیرحسین پنهان
امیرحسین پنهان کلاس پنجمه و تصمیم گرفت اطلاعاتش در زمینه نجوم رو در قالب یک بازی اسکرچ پیاده سازی کنه. در وویس زیر در مورد آنتنهای بزرگ ناسا توصیح داده و اینکه یک بازی در اسکرچ ساخته:
در این ویدیو قسمتی از بازی امیرحسین پنهان و رضا آهن پور رو میتونید ببینید. این بازی، بازی برگزیده در جشنواره علمی پژوهشی در محور نجوم و در سطح شهرستان است. اگر دوست دارید این بازی را به صورت آنلاین انجام بدید اپلیکیشن مدرسه برنامه نویسان را دانلود کنید.
خواندن این مطالب را از دست ندهید:
- کلاسهای تابستانی مدرسه برنامه نویسان
- کلاسهای تابستانی دانشگاه برنامه نویسان
- افتخارآفرینی دانش آموزان مدرسه برنامه نویسی در مسابقه جهانی اسکرچ 2025
- اسکرچ یا اپ اینونتور؟ نقشه راه برنامه نویسی برای دانش آموزان
- ستاره شو – استعدادیابی
- داوری دایره ماجراجو2
- گزارش تصویری از اختتامیه دایره ماجراجو
- شی گرایی به زبان ساده
- مسابقه برنامه نویسی دانش آموزی
- چالش بازیسازی در اسکرچ : چالش2 – شهریور 1403
- تمرین های جاوا اسکریپت
- ساخت بازی در اسکرچ
- جلسه 4 – ساخت بازی در اسکرچ
- آمادهسازی برای جشنواره نوجوان خوارزمی
- جلسه 2 – نوشتن اولین پروژه در اسکرچ